Branding Crossroad options

In 2023 had ik het voorrecht om het logo en de huisstijl te ontwerpen voor Crossroad Options. Daarnaast heb ik een rol gespeeld in het vormgeven van hun brandstory, waardoor de identiteit van het merk tot leven kwam met een unieke visuele uitstraling en een betekenisvol verhaal.
001

Crossroad options

Crossroad Options verzorgt coachingssessies en retraites in de natuur, evenals coachingssessies met voice dialogue. Deze huisstijl is vanaf het begin zorgvuldig opgebouwd. Door gesprekken hebben we de perfecte kleuren voor onze huisstijl ontdekt. Tijdens deze gesprekken hebben we ook de brandstory gecreƫerd, met belangrijke kernwaarden. We hebben de Golden Circle van Simon Sinek gebruikt om deze waarden in te vullen en vervolgens onze inspirerende brandstory te beschrijven.

002

Advies

Naast het kiezen van de kleuren, het ontwerpen van het logo en de visitekaartjes, heb ik ook advies verstrekt over het structureren en bouwen van de website. Hij toonde interesse om zelf meer te leren over dit proces en heeft daarom zelf de verdere stappen ondernomen.